onsdag 27. mai 2009

Lørdagsagility, rullestein og kyllingglad katt

Jepp, på lørdagen var vi på vår første ag fritrening. Vi var ikke så mange akkurat sidne så gost som hele ag-gjengen var i stavanger på stevne. Så når jeg og Evy kom ut dit, så var det kun Trine med Lucky som var der. Egentlig helt genialt med så få, får jo trent akkurat som man vil uten stress. Alfred og eier kom innom etterhvert og tok en runde eller to på banen.
Etterpå dro Evy og jeg ned på rullesteina, tenkte vi skulle ta noen fine bilder. Veel, de ble kremt ikke sånn som ønsket ihvertfall. Tror vi skal prøve igjen senere.
Senere på dagen var jeg innom en kompis av mannen min. Og han har en katt som er sykt kosete! Og veldig glad i kyllingkarbonader! Aua finger!


Photobucket
Lucky i slalomen

Photobucket
Hopp!

Photobucket
Alfred fanget i svevet

Photobucket
Flott hopp

Photobucket
Jøss, pinner her og !!! Kuult

Photobucket
Lukter noe godt her...

Photobucket
Jadda, vet jeg er vakker...

Photobucket
Uuups, et litt uheldig øyeblikk

Photobucket
E kommer!

Photobucket
Noe rørte på seg nedi tangen her

Photobucket
Sjekker badetempen

Photobucket
Steinsprett

Photobucket
Kosepus

Photobucket


Photobucket
Snuuus, lukter noe spisendes her

Photobucket
Hva har du der damen??

Photobucket
Hit med den godisen du

Photobucket


Photobucket


Photobucket
Slipp nå ellers så biter jeg enda hardere - og jeg slapp!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Juhu.. deilig at du har blogget ... Men fy for et stygt bilde av min vakre prinsesse. fysjom.. Pass deg nå, så det ikke blir et røykebilde av deg, hehehe...
Gleder meg allerede til neste tur..