torsdag 4. juni 2009

Bjorbekkskauen - eller noe sånn

Akkurat hva det riktige navnet er, aner jeg jeg ikke, med det er skauen bak Bjorbekk kirke jeg mener.
Der var nemlig Evy, jeg og begge Z'ene på tur her forleden dag. Et veldig vakkert stykke skau faktisk! Bikkjene hadde det jo travelt med å løpe, hoppe og sprette over skaubunnen. Om matmødrene var like elegante skal derimot være usagt...


Photobucket
Potesokk Zebra

Photobucket
Zumo i farta

Photobucket
Den sedvanlige pinneleken

Photobucket
Mamma!! Zebra vil ikke dele..

Photobucket
Tante! Jeg har et pinnedyr i øret!

Photobucket
Ta det heeelt med ro lillesøs

Photobucket
Den skumle brogangen....

Photobucket
Zumo saboterer et potensielt nydelig portrettbilde av Zebra

Photobucket
Ikke no skummelt detta

Photobucket
Bekken under broa

Photobucket
Batman imitator

Photobucket
Vannlek

Photobucket
Ække skitten en plass jeg sier Zumo

Photobucket
Jeg holder og du drar Zumo

Photobucket
Et luftig svev over steingjerdet

Photobucket
Og litt natur sånn til slutt

1 kommentar:

Anette,Phoebee og Susie sa...

Dere har nok vært inne til Sagvannet tenker jeg, flott der :)