fredag 22. januar 2010

Haslatur

Ikke bare bare å finne plasser å gå når det er snø overalt og generelt dårlig brøytet!! Men takket være Anette så ble det en times rusletur på Hasla. Zumo var lykkelig over å se sin blonde kjæreste igjen! Fikk tatt et par bilder av skjønningene våre også.



Little loonies!


Er vi ikke skjønne??


En liten pust i bakken for enkelte


Leke Zumo!!




Det søteste snømonsteret


Dyppa nesa i snøen!


Se mamma, jeg kan krølle tunga jeg og!


En smule kaldt på tærne..


Noen pinner nedi her tro??


Litt sjøutsikt på en kald dag


Phoebee skryter av hvor flink ho er til å fange snøballer




Blinkskuddet


Leke litt mer ja


Jeg er sjefen. hilsen Zumo


Kosemose de finne tannebissene til Phoebee


"sinna" frøken


Litt usikker på hva Zumo prøver på her - gjemsel kanskje...?

1 kommentar:

Anette, Phoebee og Susie sa...

Haha...det ene bildet av colgate-gliset til Phoebee lo jeg godt av! ;) Flotte bilder Monika, jeg stjeler litt jeg... ;)