søndag 24. januar 2010

Litt frustrasjoner ++

Her på fredags kvelden fikk jeg endelig fingeren ut til å gå til anskaffelse av nye vindusviskere til bilen. For jeg har nemlig klart å knekke en liten plastdings til festet på den ene foran og den bak hadde knapt nok noe gummi igjen..
joda, jeg kjører opp til Mekonomen rett før stengetid, og ber guttungen bak disken finne 3 nye. Tenkte det var kjappere enn å stå å lete selv. Guttungen finner frem 3 stykk ganske kjapt etter han har tuklet litt på dataen for å finne ut hvilken lengde de skal være. Så spør jeg om pris, og får som svar 585 kr. Tilsammen da eller svarer jeg. Nei, pr stykk sier han! Yieks, det var da jævlig dyrt!! Ikke faen om jeg gidder å bruke nesten 1800 kr på noen vindusviskere!! Så da ba jeg han finne det billigste han hadde. Hvorpå han svarer at de visker ikke så godt som de han hadde funnet frem. Det går helt greit sier jeg, kan ofre litt av sikten for noen billigere viskere. Gutten sukker og går og henter billigversjonen. Så da ble det 400 kr tilsammen for alle tre! En mer fornuftig pris i mitt hodet ihvertfall!

Ellers så det 4 ting her i huset som skaper mye frustrasjon pga min totalt manglende viljestyrke!

1.
TV'en , som står på 24/7, nesten ihverfall. Den suger meg inn og nekter å gi slipp til tross for en haug med dårlige såpeoperaer...

2.
PC'en, som bare lar meg surfe rundt i timesvis på unyttige ting...

3.
Sofaen, som står og lokker med en mykt og varmt pledd i det jeg kommer inn døra etter å ha levert ungene på skole og barnehage. Og den har en syk borrelås-effekt hvis jeg vurderer å reise meg fra den....

4.
Senga, som lar meg ligge aaaaaltfor lenge når jeg først får surret meg i seng sånn midt på natta. Da nekter ho å gi slipp på meg før tidligst 12 i helgene!



Så hvis noen kan gjøre meg den store tjenesten å fjerne disse tinga fra mitt hjem, så ville jeg blitt overlykkelig. Har ikke viljestyrke nok til å klare det selv!!

Er hellig overbevist at jeg ville fått et nytt og bedre liv uten disse kontrollerende tinga!!


HJEEEELP anyone!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe.. vet ikke om jeg kan hjelpe deg så veldig mye snuppa mi, men jeg kan si meg fullstendig enig i alle 4 punktene.... Alt hadde vært sååå mye letter da altså, hvis de ikke var der mener jeg :))

Så bare så du vet det vennen, du er ikke alene :DDD

Klem på du

Hilde :D