lørdag 12. april 2008

Agilitykurs er gøy!

I helga er jeg og Zumo på agilitykurs, og vi har hatt det kjempegøy i dag. Zumo har imponert meg stort. Hoppet hopp, gått gjennom både pølse og tunnel, gjennom hjulet, gått bommen, og slalom( der mor sliter litt med å stokke både ben og armer!!), og ikke minst mønet. Det sistnevne var noe skummelt ja. Så selv om mor lokket med både pølse,ost og fiskepudding, så var ikke det nok. Nei, her måtte mor til pers og krabbe opp på andre siden av mønet og lokke fra toppen. Og omsider så kom min lille tapre mann oppover!! Etter et par av disse måtene å gjøre det på, så tok vi en pause, han hadde jo vært så flink.
Neste gang så fant jeg ut av at en leke kanskje kunne motivere han mer, og gjett det gjorde det BIG TIME! Jeg slapp og krabbe opp, bare gikk ved siden av slik det skal gjøres, og lokket med leken. Gikk brillefint.
Her kommer litt bilder fra dagens trening.


Denne veien



Gjennom DER??


Klarte det!


Å hopp


Sjeiner på utsiden jeg...


Trenerdama sier denne veien over


KOOOOOONTAKT.....


Hoppsadeisi


Hmm, hva skjer der borte da?


På vei gjennom pølsa


Tittei - her kommer jeg :-)


Godis!!


Få leken min!


Full fart

Ingen kommentarer: