søndag 13. april 2008

STOLT JA

I dag har vi hadde siste dagen på agilitylkurset. Og det har gått over all forventning. I dag var ikke bpmmen og mønet skummelt lengre, så Zumo gikk like godt over bege to uten noe ekstra oppmuntring. Det hadde jeg virkelig ikke trodd! Ikke nok med det, så etter å ha vært over mønet noen ganger så var det tydelig at dette ville han gjøre en gang til. Gikk frivillig bort til mønet og over, og jeg såååå stolt:-)

Etter pausen var det bygd 2 baner som alle skulle gjennom. 4 grupper ble slått sammen til to grupper, og jeg i min surrete verden gikk gjennom feil løype til å begynne med. Så da jeg plutselig ble ropt opp fra den andre gruppa på den andre banen, så ble jeg litt stressa!! Så den runden ble litt tull for jeg ikke hadde fått satt meg inn i løypa, og var litt stressa og flau over at jeg hadde vært så fjern og gått på feil gruppe. Så stakkars Zumo ble litt konfus av min opptreden, og var ikke helt med på hva som skulle skje. Men alt i alt gikk det greit nok, men kunne nok ha vært bedre hvis jeg hadde følgt litt bedre med....
Den andre banen gikk bedre, Zumo fløy over hopphindrene, og jeg klarte ikke helt å følge med i den andre enden av båndet! Pølsa var blitt litt skummel over natta, men med litt lys i den andre enden så gikk det og. Slalomen er det litt så som så med, jeg sliter litt med å koordinere bein og armer - hehe- så jeg får litt sånn blikk fra Zumo : Hva driver du med? Er jo bare å gå rett fram for din del, er jo jeg som skal svinge fram og tilbake!!

En liten oppsummering

Alt i alt har vi hatt en helt toppers helg, er kjempefornøyd med instruktørene, med å treffe masse hyggelige folk. Tror vi var ca 17 (ihvertfall når jeg prøvde å telle de) som var på kurset. Vi har ledd masse og det har vært en veldig hyggelig stemning blant alle syns jeg. Virker som de fleste hadde det gøy!

Så nå er det bare å bli med på treningene fremover. Neste skritt blir å starte i kl 1 til høsten - HAHAHA.... Vel , vel, mirakler kan skje....

Ingen kommentarer: