lørdag 5. april 2008

Onsdagen....

I dag var det en tung dag for Zumo, det var såååå vanskelig å stå opp!

Hadde en gang en hund her, men....


Hmm, der var det noen bein ihvertfall


Se der ja, god morgen Zumo

Nesten ikke trøtt..

Orker jeg å reise meg da?

Jeg hentet Zebra hjemme og tok henne med til byen for å møte E, For Z skulle få litt bytrening. Og det gikk så fint atte. Etterpå dro vi ut på hove for å gå tur, men vi hadde vel knapt gått 100 meter før Zebra finner det for godt å dette ned i noen ruiner fra krigens dager. Hun skulle hoppe over slik Zumo hadde gjort, med spensten var ikke helt den samme! Så det ble med et kræsj rett i bakken i steden for, og det med smertehyl. E stormet til for å se hvor ille det var. Etter å ha kikket litt på ho, så ble vi delvis enig om at det tvilsomt var et brudd, heller mer en kraftig forstuing. Så Zebra ble bært inn i bilen igjen, og så gikk vi en tur bare med Zumo, som lurte fælt på hvor det lille plagsomme prikkedyret ble av. Da vi kom tilbake etter rundt 30-40 min, så var Zebra like ille. Så da dro vi til dyrlegen for å få han til å sjekke det ut.
Deet var den sureste dyrlegen EVER, men han 100 % sikker på at det ikke var noe brudd, "bare" en kraftig forslått albue. Så noen dager hvile skulle gjøre susen.
Ellers så har Zumo snorket på sofaen i dag.




Zumo og Zebra i full vigør (ca 2 min før fall)

Come on prikkedyret!

Tygg tygg

Full fart!!

Leker hjemsel


Hos dyrlegen - litt sorry ja


En pip pip på utsiden!


Pondus!!


Jeg sklir ned!

2 kommentarer:

evy sa...

Hehe, vittige bilder... Ho ser ut som en forvirra turtle...
Nå er ho på bedringens vei..

monika sa...

Det var godt å høre!