fredag 18. juli 2008

Dyreparken!!

I går var hele familien pluss mine foreldre i dyreparken i Kristiansand. Vi hadde det kjempekoselig. Ungene var usedvanlig utholdende!! Selvfølgelig var det en del mas om det ene og det andre, men regnet vi jo med, så det gikk greit. Noe av det største var vel kaptein Sabeltann - kom ikke som noe sjokk det vel!? Ellers så fikk vi sett en del dyr, besøkt kardemomme by, og vært på lekeplassen med alle klatrestativene. Vi tilbragte nesten 8 timer der, og da hadde vi ennå ikke fått med oss alt!!
Her kommer det noen bilder fra parken. Av prinsipp så legger jeg ikke ut bilder av ungene, så dere får nøye dere med dyra og sabeltann folka..!




Sjiraffen Georg og en venn


En snørrete struts


Den ekte fugledansen!!!


Lett på foten


En staut kar


Ingen tvil om hvem som er kongen her nei!!!!


Sjøløve-mating


Vi kaller det noen sorte geiter.....


En rødhalet Wallaby kenguru


GOSJ - tar de bilde av meg nå igjen?...


Pøh, kem bryr seg - kulern her jeg


En litt skabbete visent


"tivoliplassen"


Lillebøll og Lola - forestilling


Endelig det de små hadde ventet på!!!


Piraten Benjamin


Piraten Pysa


Langemann - Kaptein Sabeltanns skygge!


Benjamin - ser nesten litt gla' full ut!


Og selveste Kaptein Sabeltann! - juhu!!


Adjø undersåtter


Langemann


Yeah - YOU!!


Staslig kar


Farvel og takk for denne gang!!

3 kommentarer:

evy sa...

Knallbra bilder, men Zebra da???
Neste gang har jeg også lyst til å være med, men tror jeg holder meg unna piratene, de så vel staute og skumle.... HIHIHIHI...

evy sa...

Ja tidlig morra- det skal stå!!! De så vel staute og skumle UT.... Hilsen Blondie..

Anonym sa...

Heisann :o)
Kjempe gøy å være i dyreparken, både for store og små ;) Utrolig fint bilde av løven! :) Kos dere videre med sommerferie!
Mvh Anette