tirsdag 15. juli 2008

FLÅTT tur på granestua i forrige uke

Granestua er en veldig fin plass å gå tur, men det fine ble litt amputert med alle de flåttene som kravlet over alt!! Jeg kjente at det var like før det klikket for meg etter å ha plukket av meg og Zumo den hundrede flåtten. Hadde de ikke vært for at jeg vet at disse ekle krypa kan føre med seg alskens sykdommer, så hadde jeg sikkert ikke brydd meg så mye. Skjønner at edderkoppfobien min har blitt erstattet av flåttfobi!!
Men hundene, Zebra og Zumo, hadde det vist greit fordi om. Zumo var litt kjeftete mot Zebra innimellom, men jeg skjønner han litt og, for ho er temmelig innpåsliten i perioder.




En artig figur uti skauen :-)


Angrip!!!


Hjelp...


Banzai - jeg er barsk!!


Hopp og sprett - rett ut av bildet!!


Fiine Zumoen min - smask


Finte, finte - for å komme seg unna


Lyngkos


Whippetkaninen med pitbullprikk i hælene


Å tyst på deg di masekråke


Haha -fanga deg lille skjelettet mitt - heheh


Ikke prøv deg


Die BITCH!!


1-2-3-4 - en liten vals


Suss og nuss


Batman!!


PEEEEEEES


I said die bitch!!


Ikke kødd med meg altså


Uvenner vi ?? Neida, se hvor pent vi deler pinnen!


Ehh, eller....


Litt slitsomt å være så tøff en gutt


Nussegutt


I jaktposisjon


Sett noen mindre???


Slutt å brøl så Zumo, jeg blir redd!!


Vakre zumo!!


Alltid hyggelig å få geipen når man skal ta et bilde


En flyvende whippet!!!!!


som endte i et plask


It's alive!!



Knokkelbeinet kan faktisk svømme!


La meg komme meg lengst mulig vekk i hui og hast!


Bare deilig og lurke litt i vannet sier Zebra


Tempen er ok


Et krokodillegap - i tre


Ugleutskjæring i et tre


Ehh, jammen ikke sikker jeg


Og tilslutt en pip pip

1 kommentar:

evy sa...

kule bilder, og bra tekster....
og den tregreia er jo en BJØRN.
og så den superfrekke dattra mi da, uff. Ja får håper ho roer seg snart, hehe, ønskedrøm...
takk for fin tur...