søndag 17. august 2008

Småsur...

Jepp, det er dagens humør. Hvorfor? Fordi jeg skulle egentlig vært på whippetspesialen og stilt Zumo i dag. Men det skjærte seg elegant gitt. Min kjære mann dro på jobbtur til Estland i dag, mine foreldre er bortreist på hytta, og svigermor som egentlig skulle passet ungene er syk!! Og jeg orket rett og slett ikke å dra de med på en til sammen 8 timers biltur og timer med whippetprat. Så her sitter jeg da, litt småfurten fordi ting ikke gikk heeeelt som planlagt!
Zumo derimot gir blanke f.... Ligger og purker på sofaen, helt i koma! Egentlig var det det greit utstillinga gikk fløyten på ett vis, for Zumo sin underside er ikke et pent syn. Begynner seriøst å lure på om har har gress-allergi eller noe sånn. Full av rødflammete sår hud. Hmm... Spørs om det ikke blir en dyrlegetur snart.
jajajaja....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei på dere!
Så synd at det ikke ble noen tur på dere!!
Jeg og Cha nahr prøvd oss på spor idag og det var jo ett kapittel for seg selv!! Blondie.. å ja!!!
Men det er jo godt det er mange veier til Rom!!! hehehehe3...

Øh.. Ble det noen bilder fra turen i går? ;)

Klem fra Hilde og Chan1