torsdag 13. mars 2008

Journalist Zumo rapporterer

I dag har mamma og jeg hatt en kjempfin dag. Det hele begynt med at mamma kom ganske speeda hjem fra foreldresamtale i barnehagen, hadde vist drukket litt mye kaffe!! Såvidt ho var kommet inn døra, så fikk jeg på meg halsbånd og lenke, med beskjed om at vi skulle til Mørløs (kjempefin turplass sånn ca 20 min kjøring unna). Jaja, tenkte jeg, får vel bli med da. Og det angrer jeg ikke på. Jeg var i mitt ess i dag, hoppet, løp og spratt i alle bauer og vinkler. Dritgøy å løpe full fart!!
Mamma tok masse bilder av meg så jeg lar de snakke for seg.


Jeg er klar!


Og for et nydelig vær:-)


I farta.......


Tjo og hei, og hopp og sprett !!


Skulle liksom stå fint på steinbordet..........


Kom igjen da mamma


Det er bare å hoppe sånn over


Jammen i jøsseland - kan du se å pelle deg over den lille bekken nå da!!


Å unnskyld mamma! Mente ikke å kjefte altså... Jeg skal komme tilbake jeg...


Å FYTTI GRISEN ! VANN - HJELP!!!!!! Jeg hater jo å bli bløt på tærne :-(


Tro det eller ei - jeg overlevde!


Og sånn ser et par whippetbein ut etter en tur i skogen. Stakkars meg :-)



Ellers så jeg vært på Hove i kveld, med Zebra, Bitten og Chan. Og vi lekte masse. Men ho derre lille Zebra altså, ho er ei plagsom lita fis. Ikke får jeg lov til leke full fart med ho, for ho er jo lita, men at ho plager meg med å småbite meg, DET er lov. Urettferdig! Men jeg fikk jo rast fra meg en del med Chan da, jøss som han har vokst siden sist! Og så løp jeg sammen med Bitten, for ho vurderte på å dele pinnen sin med meg.

2 kommentarer:

evy sa...

herlig blogg, og fantastiske bilder... Wow. og Zumo jeg er helt enig med deg ang Z....
Gleder meg til vi alle kan dra til Mørløs

Anonym sa...

Hei.
Takk for en kjempe herlig tur på hove.Vi må snar tfå tatt oss en lengere tur sammen.
Zebra må bare vokse litt fortere hihi..

Klem fra meg og to trøtte flatter!