lørdag 29. mars 2008

Påskebilder

Fra torsdag til lørdag i påska var vi på hytta til mine foreldre. Det var forsåvidt hyggelig, men det snødde jo sinnsykt både torsdag og fredagen. Lørdagen var det heldigvis fint vær!
Zumo satte ikke noe pris på verken snø eller kulde, så han nektet plent å være ute de to første dagene, og det selv om han hadde to dekken på. Men det ble vel litt kaldt på de søte potene da:-)


Liker ikke snø jeg altså


Hjelp mamma, snøfillene tar meg!


Kan vi gå inn nå?


Lørdag og jeg soler meg


Nyter sooooola



Slapper av på morfars fang :-)

2 kommentarer:

evy sa...

skjønne bilder, hehe. Syntes godt at lillegutt ikke likte snø ja. Gleder meg til å treffe han snart, er altfor lenge siden...

Anonym sa...

Hei vennen.
Så fine bilder. Ser ut som dere hadde en fin påske.
Er da enig med Zumo i at snø er noe dritt.. hihihihi..
Men nå er endelig sommertiden over oss så nå gleder jeg meg til litt mere døsige dager!
Vel dere får alle ha en fin uke.. Vi snakkes i uka vennen..

Klem fra Hilde og hundene