fredag 27. juni 2008

YESSSS, about bloody time!!

I går kom endelig det nye kameraet mitt på døra. Jeg har hatt så mye trøbbel med UPS (fraktfirmaet) at jeg formelig holdt på å klikke i vinkel. Gikk så langt at jeg ringte forbrukerombudet for å få noen tips og råde der. Men etter daglige tlf samtaler til UPS, med kjefting, oppgitthet og frustrasjon og en smule saklighet innimellom :-) , så kom altså mitt nye kamera i går. Begynte seriøst å tvile på om de fikk ut fingeren på klare å få levert det før jeg drar til Sverige natt til tirsdag neste uke. Kameraet har ligget i Kristiansand siden fredag forrige uke, og de har ikke klart å få bragt det hit før i går, jøsses, det er jo hele 6,5 mil hit!!
Jaja, nok om det.
Selvfølgelig ble det jo en del pilling og plukking på kamerat i går, teste linser, og prøve og ta noen flotte bilder! Men skjønte fort at det trengs faktisk en del kunnskap for å få DE bildene. Og det er ikke så lett å lese seg til. Så jeg vurderer sterkt et kurs i i bruk av digital speilrefleks til høsten.
Men fikk jo seff tatt noen bilder av lillegull Zumo. Og ungene da, men de får ikke dere se ;-)





Aller aller første bilde!


Blæh mamma...


Jada jeg ser på deg ...


Ferdig snart?


Gosj, så kjedelig


Ehh, skulle liksom bli et dritkult bilde....


Skulle hatt doktorgrad i å se sørgelig ut..


Nesten litt patetisk look


Jepp, patetisk....


Nok et kunstnerisk innslag, en nydelig prestekrave


En illsint nabohund, en chihuahua ved navn Bamse. Angriper alt!!


Whæh...


Litt penere nå? Se skyggene, ser ut som han har 4 ører!


Jepp, dette ble kjedelig igjen...


Znork, nå er JEG ferdig i hvertfall...

Ingen kommentarer: