lørdag 3. januar 2009

Burde vel prioritert å blogge om jula og de fine turene, men først en litt annen sak.
I går var jeg på den lokal butikken, og der så jeg min alkoholiserte eksnabo. Hørte ho sto å beklagde seg til kassadama om at folk ikke hadde noe med hvordan ho oppdro hunden sin. Jeg tenkte da at det var kanskje en mulighet at jeg falt inn under den brysomme kategorien. Jeg snakket nemlig til dama for et par dager siden at haltigrime og flexi er FYYY og direkte farlig, og dette på en 6 mnd gammel valp. Men den var jo sååååå vill og gal, og hørte jo aldri etter og dro sååå forferdelig i båndet! Er vel ingen som har hørt den om en 6 mnd gammel valp før vel???? Så jeg kjente jeg ble bare "litt" irritert på denne dama, men tenkte det er ingen vits i å stå der å krengle med ho, da kom det vel garantert til å gå utover valpen etterpå. Så jeg foreslo at hvis ho absolutt måtte bruke halti på valpen, så for guds skyld bruk ei vanlig lenke og INGEN rykking i lenka så lenge denne er festet i haltien. Overdrev vel litt med at bikkja kunne knekke nakken ved sånn behandlig. Ho skulle nå ta det til etterretning.... Så får vi se...
Dvs, når ho oppdaget meg i butikken, så ble ho mektig stille og ga meg et blikk som ikke var det hyggeligste, men men.....

Og over til noe annet, som er ekkelt!!
Offentlig damedoer er og blir ekle, ingen vei utenom! Var på OBS i dag, og måtte plutselig veldig på do, men var ikke alene om den tanken. Stod ei penere dame i ca 55åra foran meg i køen. Så da jeg kom inn etter ho, så fikk jeg nesten sjokk! Hele doringen var nedtisset! Fy flate så ekkelt! Skjønner jo at ikke alle liker å sette seg ned på ringen, og heller står sånn på huk over, men hvis man bommer såå vannvittig, så får man da for helvete tørke opp etter seg. Eller ta papir på ringen og sette seg ned i steden for. Det er jo helt sykt krekslig å vaske vekk andre folks piss!!

1 kommentar:

evy sa...

Jippi du blogger, men seriøst... en historie om turene våre hadde vært hyggelige lesing.. æsj, du treffer ekle folk...