mandag 2. februar 2009

Fysj så kaldt

Tenkte jeg skulle være riktig så flink i dag og ta en godt tur med Zumo etter at ungene var blitt levert på skole og barnehage. Som tenkt, så gjort! Men det var ingen fornøyelse i det hele tatt! Med 4 minusgrader og vind, så vare det ganske enkelt pissekaldt ute. Etter en halvtime nede på jordene bak oss, så maktet jeg ikke mer. Hadde ikke følelse i ansiktet og Zumo gikk bare og trippet. Så da hang jeg på slep bak Zumo hele veien hjem - noen hadde vist litt hastverk!
Vel hjemme ble det behørig fyrt i ovnen og Zumo krøp godt inn i hesteteppet mitt. Bare se så skjønn han er :


Godt ja!


Teppenyter!

3 kommentarer:

evy sa...

Nuddelig....
Imorra skal du tynes Zumo- hilsen Zebra.

monika sa...

Neeei, være snille med lille meg....

Anonym sa...

Å det så deilig ut å ligge inni de teppene, Zumo nyter det ser jeg :)