torsdag 12. februar 2009

Tur på Biejordene med Zebra og Supra på søndag

Endelig får jeg blogget søndagens kalde tur! Vi møtte Zebra og Supra på jordene, og ja det hadde snødd dagen i forveien. Zumo var meget misfornøyd med den ekle hvite snøen, den var KALD til tross for 2 dekken på. De andre to derimot brydde seg katta. De fresa rundt i snøen uten omtanke.


Jakten på prikkedyret


Fryser på tæsen mamma


Sikker på at jeg så en ball fly der borte


Snø - nei ikke no problem her nei


Yieks, jeg må gå mine egne spor!!


Den avskyelige snømannen


Jeg fant den gule ballen - juhu


Og så var det Supras tur med den gule ballen, ser litt maniac ut


Jepp, jeg har ballen ennå


Hmm, kanskje den blå ballen er her da??

1 kommentar:

evy sa...

vittige bilder haha.. og jepp Zumo og snø er to ord som ikke høere sammen.. KALDT, heheh
Men veldig søt..
De to fjortisene var jo som vanlig opptatt av baller- hahah..