torsdag 17. september 2009

En nyyydelig fredagstur på Granestua

Hvilken fantastisk plass Granestua er! Har virkelig forelsket meg i plassen. Og når man i tillegg er så heldig å få tur med gode venner, så kan man ikke ønske seg mer.
Anette, Bente og meg har trasket gjennom tørt og vått i det granestuiske løypenettet, og vi har hatt med oss niste som vi har kost oss med underveis.
Noen hunder har sett ut som svarteper, skal ikke nevne navn!! Mens andre har har holdt seg milevis unna det våte element, hmm hvem kan det være tro??
Her kommer noen bilder fra solskinnsturen vår.




Photobucket
Phoebee - badenymfa

Photobucket
Møljebad for de badene hundene, noen liker best å stå på sidelinja

Photobucket
Hmm, hvem skal i dusjen i kveld???

Photobucket
Godgutten min - smask!

Photobucket
Que what??? Bug i øra!!

Photobucket
Best å gå i samlet flokk

Photobucket
En stykk noe skitten golden! Du kledde fargen Steven - hehe

Photobucket
Så fin tunge du har Steven. Kan jeg smake på den?

Photobucket
Pinnehenting i myra, og litt bølling med Susie fra Zumos side

Photobucket
Best å reingjøre seg litt før jeg skal inn i bilen til ho mor

Photobucket
Epleslang av noen supergode Filippa epler

Photobucket
Ikke alltid så lett å slenge fra seg bananskallet, noen ganger havner det oppi et tre!

Photobucket
Flotte gamlefar

Photobucket
Sussebassen min

Photobucket
Kevin og Zumo prøver å dele en minipinne. Disse gutta har lekt fantastisk godt sammen:-)

Photobucket
Nydelige Kev

Photobucket
Phoebee og pinnen, som forøvrig er off limit for andre så lenge ho har lagt beslag på den!

Photobucket
En pust i bakken for de gamle, mens unggutten holder koken

Photobucket
Zumo var missunnelig på Susa som turde å gå heeeelt ut på brygga

Photobucket
2 retrivere i sitt rette element

Photobucket
Tjolahopp

Photobucket
Litt tørstig ja

Photobucket
Hmm, tørr jeg å gå uti her da??

Photobucket
Venter på flyvende pinner

Photobucket
Og der fløy pinnen med Kevin etter

Photobucket
Og han landet med et kjempeplask!! Ingen heminger der i gårde nei!

Photobucket
Søteste Susa

Ingen kommentarer: