torsdag 17. september 2009

Utstilling i Stavanger

I helga så var det NKK utstilling i Stavanger. Skulle egentlig ha dratt sammen med Evy, men ho ble desverre syk. Så da var det å ringe Bente og høre om de hadde plass til meg i de sin hytte. Og heldigvis så var det greit. Fikk kjøre med Hilde slik at jeg slapp å kjøre alene.
På lørdagen stilte Chan og Kevin. Kevin fikk flat rød med en bra kritikk, og Chan fikk CK med en knallkritikk. Vi var ikke dagen ut fordi det begynte å pøsregne! Da var det bedre å komme seg på hytta og sitte der og slappe av i varmen. På kvelden bestilte vi pizza fra Pizzabakeren, og den var rett og slett nydelig!! Det ble en tidlig kveld der borte,for vi hadde jo vært oppe kl 6. Heldigvis så trengte jeg ikke stå opp så tidlig på søndagen, for jeg hadde ikke møtetid før 12. Bente, Kim og Iselin dro litt før oss, siden de hadde en tidligere møtetid. Så Hilde og jeg tok en kjapp feiing av hytta før vi kjørte avgårde.
Nesten synd at jeg skulle stille inne for det var knallfint solskinnsvær på utsiden, men ikke så mye jeg kunne gjøre med det. Zumo og Chan hadde det gøy med å leke med hverandre i det fine været! Noe som jeg tror tok litt av brodden av Zumos ringangst. For det gikk veldig bra i ringen den dagen. Han løp fint, uten å ville noe særlig ut av ringen, som han pleier. OG han stod pent over lengre tid, uten å få noia av at jeg flyttet litt på beina hans. Og ikke minst så stod han veldig greit på bordet, som er han store skrekk. Dommeren var en veldig rolig og behagelig eldre herremann uten noen bråe bevegelser og utne å komme brått på Zumo. Så resultatet ble at han fikk en rød, noe som jeg er kjempefornøyd med!! Og belønninga til Zumo var å få gå rett bort til Chan og leke!!! Juhu!!
Bente stilte shibaer samme dag, og Safira fikk rød, og Kath ble BIR. Så da var det bare å benke seg rundt BIS ringen senere på ettermiddagen, for vi måtte jo få med oss åssen det kom til å gå med Kath. Desverre så gikk ho ikke videre :-( Så i det BIS vinner ble bestemt, så pakket vi sammen tinga og satte nesa hjemover.
Hilde, MB og jeg hadde en middagstopp på Lyngdal inn, godt med litt mat i kroppen ja! Så var det strake veien til Bentes hus for å hente Bitten og AC. Jeg var vel hjemme i halv 10 tiden på kvelden hvis jeg ikke husker helt skammelig feil.
Tusen takk for at jeg fikk bli med dere, og vel kjørt Hilde! Det var godt å slippe å kjøre alene.
Gleder meg til neste tur!

Og her skulle det ha vært masse bilder fra utstillinga, men siden kameraet på et underfundigvis var tomt for strøm, til tross for at jeg sjekket det før avreise, så blir det kun tekst denne gangen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for herlig tur vennen. Alltid koselig å ha deg med :D og er det plass i bilen så må du bare sitte på!!!
Gleder oss masse til neste utstilling vi skal reise på !!

Klem fra Hilde og hundene :)

NB! Bedere sent enn aldri :p