tirsdag 23. september 2008

Endelig så vi E og Zebra igjen!!!

Nå har ikke jeg og Zumo sett E og Zebra på over 2 uker pga at jeg har vært på Kreta med familien. Og Zumo har vært hos svigermor. Mer om turen kommer etterhvert!
Men tilbake til i dag, så var det sååå koselig å se disse 2 sprudlende sjelesvennene våre! De har vært dypt savnet begge 2, både den 2 og 4 - beinte!!
Sidne min lille skolejente ble nødt til å være med i dag, så ble det til et slepp på Biejordene. Noe som skjelettet og stripa syns var helt topp!! Lek, lek og masse mer lek. Faktisk ble de slitne, hmmm. Mistenker litt dårlig kondis etter 2 uker fra hverandre - hehe.






Batwoman og boney!


Bånn gass sa du?


Se hvor lang jeg kan blir da!


Se på meg da


Kom og ta meg prikka


Ahhh, godt med øremassasje!


Litt høstløv


Hopp og sprett


Drøvtygger'n


Full konsing for å tømme den dårlige magen!


Flere som kan strekke seg ut her!


Speedy!


En siste løpings før hjemreisa. Se hvordan Batwoman flørter
med Boney - -hehe

1 kommentar:

evy sa...

Takk for herlig jordetur, den var fantastisk, med gode venner..
Jeg stjeler litt bilder jeg, det var vel ikke et sjokk, hehe...
Gleder meg til flere bilder,og MASSE flere turer..
Kos deg masse videre, med knokkelbeinet ditt..