mandag 29. september 2008

Zebra kurses!!

I dag tok jeg med meg begge ungene ut på Hove for se på E og Zebra som skulle på lydighetskurs. Det var jo spennende titting med tjolahopp Zebra! Fikk et kjempesmil og lykkelige logringer i det hun så meg og barna - hehe - gjett om ho mista konsentrasjonen litt da - nesten sorry E!!!
Men de var flinke til tross for at jeg syns Zebra er et lite vimsehode - et veldig søtt et da E!
Fikk tatt noen bilder av de i halvskumringen.
Ellers så har ikke mine unger all verdens tålmodighet, så etter 20 min med hysjing og ikke pill, så tok vi en tur bort på lekeplassen like ved. Det var mer suksess enn å sitte stille og rolig ja - BOMBE....
Etterpå var det bort og si hadet til E.



Zebra klar for trening


Zebra og noen flere på kurset


Lineføring?


Jadda jadda, jeg følger med


Sitt

'
Dekk og bli


Litt belønning etter en stå


Lekeplassen


Mere lekeplass


Småhytter på lekeplassen

1 kommentar:

evy sa...

fine bilder,og det er gøy med forstyrrelser, hehe..