torsdag 25. september 2008

Høsttur på mørløs

I går hadde E, Jeg og begge Z'ene en kjempeflott tur på Mørløs. Ingen tvil om at det er høst lengre nei. Skogen bugner av flotte farger! Vi hadde med oss niste som ble behørig inntatt ved Aslanbordet. Og "noen" bilder ble det også tatt!



Ehh, blå tunge?!


Juhu


En ekte whip(pet)lash!!


Skogens konge


Skjønningen min


Queen Zebra


Hva er det mitt øye skuer?


Tørst og badelyst


Trenger vel ikke å se intelligent ut når man bader??


Suuuuup...


Batman og fruen


Pinnne!!


Er jeg søt eller?


Hæ, sa du noe?


Litt basset look der du frøken


En artig rot


Høst ja


Nydelig natur


Nesten blikkstille vann


Flott natur


Og mere flott natur


En alternativ rasteplass til Aslanbordet


Utrolig hvordan døde trær holder på nålene!


Flere turgåere


Høstfarger


Speilbilde


Nydelig rødfarge


Sølefrøken( som pussig nok bare plutselig ble helt ren!!)


Her går vi!!

1 kommentar:

evy sa...

Hei det var en knalltur,og knallfine bilder... JEg vil ha linsa di, JEG VIL HA.....
Gleder meg til flere turer...