fredag 26. september 2008

Nok en Mørløstur:-)

Må bare rope hurra for en fantastisk flott tur i dag altså. Vi var 4 stykk, B, A, E og jeg, og 4 firbente. Hundene storkoste seg! Zumo la som vanlig sin elsk på Phoebee. Er vist drømmedama hans det. Og vips ble Zebra glemt i perioder! Til og med gamlefar Steven var farta!
Vi hadde med oss niste som ble inntatt ved Aslanbordet. Og selvfølgelig var det fotosession! Ikke mindre enn 3 paparazzier!! Hehe!



Steven og Phoebee


Vannhund ja


Fant pinnen!


To vakre golden i hver sin ende av fargeskalaen!


Hey, ikke dytt a'


Solly solly Zumo! Mente det ikke asså...


Snikende tiger, luskende drage - hehe


Lille pusen min! Gjør seg vakker for ho mor


Noen av turgjengerne


Ohh, dama mi!!


Her skal det lekes!!


Ehh, Zumo, kan du hjelpe meg litt? Phoebee nekter å flytte
seg! Blir litt trangt under her


Har'u godteri eller tante?


Flotte gamlefar


En retriver i sitt ess


Og her er Phoebee frøkna


OG Zumo beskuer de rare badende dyra på trygg avstand!


Gosj, fløtt deg, mamma skal ta bilde av MEG - hilsen Z


Se der ja, mye bedre


Ja, så var det det å se intelligent ut igjen da - hvordan var det?

3 kommentarer:

evy sa...

Knallgode bilder,og herlig tekst...
Gleder meg til flere turer... Takk for lån av kamera, kan gjerne overta det...

monika sa...

låne er greit - overta er ugreit:-)

Anonym sa...

Heisann!
Takker for en kjempe fin tur til Mørløs :)
Hilsen Anette & Phoebee