søndag 18. mai 2008

11. mai

På tur i med E og zebra i de hisøyiske skoger! Kjempeflott tur med spretne hunder og flott vær. Zumo fikk til og med lekt vakthund på tur hjemover. Plutselig dro han til med den mørkeste og dypeste bjeffinga jeg har hørt fra han. Vi skjønte virkelig ikke hva han bjeffet på, for vi så ingen ting. Tenkte kanskje det var et skogens dyr han hadde sett. Men etter at jeg hadd fått kalt han inn så så jeg det kom 3 mennesker og en golden retriver tuslene opp stien. Så da var det vel de han hadde hært/sett. Men det er aller første gangen han har varslet på den måten. Vi kvakk jo som bare det, for det ligner jo ikke zumo'en i det hele tatt. Men det var ikke sånn sinna bjeff heldigvis, bare varsling. Og han hadde jo sååå lyst til å leke med golden'en når den kom innenfor rekkevidde.




Pinnedeling


Haha, jeg har pinnen sier zebra - zumo leter litt feil vei!


Hei, har du sluppet en fis zumo?



Fiiine gutten min!!!


Værmt - pes pes...


Juhu juhu, dame dame dame, dama mi... slafs slafs...



GRRRR skal ta deg zebra'n!!


HA, det er jeg som skal TA deg ditt lille knokkelbein...


PEEEEESSSS


Hei, slutt å labbe til meg zebra :-(


Up close and personal...


Slitene zebra'n

Ingen kommentarer: