søndag 4. mai 2008

NKK i Kristiansand

Ja i dag har jeg vært og stilt Zumo i Kr.sand, og det gikk som ventet. Fikk rød og deretter blå. De var kun to i hans klasse, men verken jeg som handler eller Zumo som den vimsewhippeten han er kan måle oss opp mot den erfarne konkurrenten. Jaja. Men ikke misforstå, jeg er veldig fornøyd med Zumo, han begynner å bli bedre i ringen, ikke så mye hopp og sprett, heller mere penere løping, og kan stå rolig litt lengre enn 4 sekund av gangen. Men vi må trene veldig på ståen til vi skal til verdensutstillinga i juli. Han liker ikke å bli tatt og flyttet på, men han vil heller ikke stille seg opp tålig greit av seg selv. Men det er da greit å ha noe å jobbe med.

Slik lyder dagens kritikk :

Meget bra type. Bra hode/uttrykk. Korrekt bitt. Bra hals. Grund brystkorg. Bra lengde på kroppen. Bra bakstell. Rør seg med bra steg.

Så som dere skjønner, så har jeg ingen grunn til å klage!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann.
Det var da en fin kritikk. :)
Øvelse gjør mester vettu ;)

Men vi kan jo trene litt utstillingstrening vi da.. Trenger det jeg og vettu...

Klem Hilde og hundene.