lørdag 10. mai 2008

Langtur med Anette,Phoebee og Susie

Hadde en kjempefint tur i går med Anette, Phoebee (golden) og Susie (boston). Vi var vel ute i 2,5 time sånn cirka. Strålende solskinn og varmt. Anette hadde til og med tatt med seg sjokoladekjeks som ho spanderte av. Tusen takk Anette, de var nydelige. Ellers så hadde hundene det helt toppers. Phoebee badet når ho fikk sjansen, mens Susie kom uti når Phoebee svømte litt langt ut. Mens Zumo holdt seg temmelig trygt på land. Sett bort fra et par ganger da jeg var litt slem og kastet han uti vannet. Måtte jo avkjøle han litt - er min unnskyldning.
Zumo hadde helt dilla på Susie i går. Det var jokk jokk her og jokk jokk der :-) Susie var en skikklig babe i Zumos øyne altså.
Alt i alt en helt toppers tur.
Her kommer en hel haug med bilder.













































































4 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann så prøver vi igjen, heheh...
Fine bilder, søte Zumo som jokker litt sånn for seg selv, hehe
Gleder meg til jeg kan være med, savner langturer..

Anonym sa...

Ja dette funket, og det er meg: Zebra- the one and only

monika sa...

Du klarte det!!! Og du er savnet på langturer!

Anonym sa...

Heisann :o) Takker for koslig tur på fredag - blir ny tur på samme plass til fredag igjen, Bente hadde lyst til å bli med. Så bli gjerne med igjen da du oxo - skal ta med noen nye kjeks ;) Mange fine bilder du hadde tatt. Hehe..de fleste bildene Zumo var på, var han i "jokke-posisjon"..hehe.. Susie luktet vist veeelig godt..! ;)
Hei og hå fra Anette + Phoebee & Susie