tirsdag 27. mai 2008

Lundesanden

Vi har vært på tur til Lundesanden med Anette, Phoebee og Susie. Gjett om hundene storkoste seg både med vann og sand. Og tror du jammen ikke at vi som 2beinte ble både blaute og sandete, var 2 søte små også kalt Susie og Zumo som ikke helt har lært at man ikke skal hoppe opp :-). Vi hadde en kjempefin tur, selv om den ble noe amputert av at vi kom litt sent i gag. Takket være meg vel og merke. Bilen skulle på Naf test kl 8, og da trodde jeg fint at jeg rakk og møte Anette kl 10. Men den gang ei, fikk beskjed om at bilen var ikke ferdig før 10:15. Så når jeg kom og hentet den var naf mannen snakkesalig, og måtte vise meg noe under bilen. Resultatene var nedslående, masse alvorlige feil. Og bilen er jo ikke så gammel., 2002 modell.

Men her er i hverfall noen bilder fra turen.



Vannlek!


Plaske plaske!!


E kommå snuppene mine


En egen øy - luksus


Speedbåten min :-)


Så søøøte



Full fart i vannet


Lyst til å dele pinnen Phoebee?


Køkjøring ...


Nå kommer jeg å tar deg Susie


Haha, jeg kan hoppe mye høyere en deg sussejenta mi


Viftereim-jakten


Sandmonstrene


Fine jentene


Jeg har'n - jeg har'n - jeg har'n - juhu


Catch me if you can!


NÅ kommer jeg Zumo


Ha ha - jeg fikk tak i reima - ædda bædda


Dele? Nei?


Min sa jeg !


Back off!!



Sjekk uttrykket til Susie!

3 kommentarer:

evy sa...

Ja jeg venter?????

evy sa...

Jippi her kommer det noe....
Kos deg videre..Håper det blir tur på oss etterhvert..

Anonym sa...

Hei på dere!
Takk for koslig tur, vi får snart ta den igjen og bli litt lenger :) Flotte bilder, så jeg "stjeler" de litt jeg...;)
Nyt sommervarmen og ha en riktig flott helg!! :o)
Mvh Anette, Phoebee & Susie