søndag 18. mai 2008

Tur igjen - 15 mai

Siden jeg er sinke i å oppdatere bloggen, så blir det sånne skippertak med flere blogginnlegg på samme dag!!

Her har vi vært på tur med E og zebra igjen. En skikkelig kosetur ned til vannet. E hadde laget god niste og drikke til oss begge, flinke E! Hundene spratt rundt på svaberga. Vel, ikke alle like elegante da, noen er jo litt tyngre i sessen enn andre, ikke sant zebra? He He!
Hundene ble ihvertfall dønnslitne, og jeg ble heller griserosa i ansiktet og det med faktor 50! Jada, jeg tåler ikke sol noe særlig bra nei...



Undersøker vannkanten litt - noe spennende her da?


Sjekker ut området


Vaktløva zebra og strutse-zumo :-)


Heeey zebra kommer du ellå?


Soltibeder og speider!



Hva finner'u zebra - noe spisendes?


Speider zebra i action


Jepp, min nyankomne kenguru - hopp og sprett - og tjohei


Køgåing på svaberget - dårlig med plass vettu...


Blåskjell spising - var litt redd for at klumsene kom til å
dette uti, men det gikk bra heldigvis.



Hvis jeg bare gjemmer meg under zumo, så er det ikke så skummelt


Godbit-søk


E kommå!


Flyvende prikk


Svanedansen


Jåla!!



Noen søte rumpestusser


Ha ha, jeg er høyere enn deg zebra


Nå kommer jeg og tar deg zumo!


Klarer du å stå på 2 bein zebra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Knall bra blogg, og kjempekoslig tur, må gjentas....