onsdag 21. mai 2008

Ugressdagen!

I dag har jeg luket ugress og gjort masse annet på utsiden. Har holdt på i 5 timer. Tror aldri jeg har viet så mye tid til utsiden noen gang. Jeg er nemlig en hage hater! Og det innebærer store kvaler mot å gjøre noe med livet på utsiden. Dessuten eier jeg ikke kunnskaper om hva som er blomster og hva som er ugress. Bør nok be mamma eller svigermor ta en sjekk på om jeg har spart de riktige plantene!! Hehe...
Grunnen til at jeg har vært så flink i dag, var at jeg hadde en fantastisk flott pådriver!! Se på bildene så skjønner du sikkert hva jeg mener :-)



Jada mamma, jeg luker for harde livet - drømmer om det ihvertfall!


Sjekker bare ut jordkvaliteten...


Jepp, den var god den...


Mamma, stubben må fjernes, den er i veien for meg


Dumme bie


Fysj som jeg er sliten, har jobba så hardt!!

1 kommentar:

evy sa...

Heisann kjekken, ja jeg kan se du har jobbet utrolig hardt...Du har jo tilogmed møkk under neglene, hehe..
Gleder meg til du skal klippe plenen, og så noen skjønne sommerblomster...
OG jeg håper på en skikkelig tur en av dagene