onsdag 8. oktober 2008

Biejordene, valpebesøk og slemme zumo

I dag har E og jeg vært på valpebesøk hos H. 9 sorte nøster som var vokst mye siden sist jeg så dem!
Siden vi ikke skulle være der før 10, så tok E og jeg en tur på biejordene først en liten times tid.
Og så har den lille knoklete dritthunden spist opp en hel krydderkake som jeg hadde planer om å servere arbeidskarene som er hos oss! Han fant det for godt å bare stjele hele driten. Men heldigvis hadde jeg bakt to, så det ble kake på de 2 beinte og!



Noen fant det for godt å tygge litt på buksebeinet mitt


En uheldig liten fyr


Vaskekost angrep!


Lille sjarmis


En pust i bakken


Mmm. skosåler , nam


Litt mer fornuftig kost


Er jeg sulten tro?


Gosj, slitsom med besøk ja

1 kommentar:

Anonym sa...

Å så flotte bilder du har tatt av de herlige små!!

Tusen takk for besøket!! Utrolig koselig!!!

Klem fra Hilde og hundene!