tirsdag 21. oktober 2008

Slemme mamma - hilsen Zumo

Hadde planer om å tilbringe kvelden i går på sofaen, det regnet jo ute tross alt. Men så fant mamma på noe lurt, det innbar vistnok litt regntøy. Juhu - not...
Så der kom ho jammen med regnjakka mi ( som ikke er overbrukt...) og ei rosa regnlue!!! Trodde det hadde klikka for dama jeg! Men dette trer ho på meg og tjuser meg ut i det ufyselig bløte været! Aldri følt meg så lite mandig noen gang!
Sympati og varme tanker ønskes!


Little pink riding hood...


Ser jo ut som ei gammel tante jo


Uff, så pinlig

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heisann.
Jøss ser mye har skjedd siden sist jeg var innom. koselig. Vet ikke om du får noe sympati Zumoen ut må du jo ;)
Jeg er endelig på nett igjen da etter at valpene bet over stømadapteret til modemet!!

Ha en videre flott søndag!

Klem Hilde

Anonym sa...

Jeg synes du var riktig så fjong.... man er ikke riktig MANN før man tørr vise sine feminine sider... :)

evy sa...

Har jo helt glemt å kommentere, gud kor sexy du va Zumo, e blir jo heilt mo i knea..... HHAHHHAHHAHAHAHA- lissom du ser jo helt pinglete ut.... hahhaaa- hilsen Evil Zebra