mandag 27. oktober 2008

Sånn ellers nytt fra de siste dagene...

På fredagen var vi på tur til Lundesanden med Anette, Susie, Phoebee, Bente, Steven, Kevin og Evy med Zebra. Zumo var overlykkelig over å se andre hunder igjen! Har blitt litt stuck hjemme siden bilen ikke er i toppform. Så Susie og Phoebee byttet han på å beile til - lille flørten...

På kvelden, så var planen at jeg og mannen skulle ut og spise en romantisk middag for 2, men det ble noget spolert av at han hadde invitert noen kompiser over!! Hmfr....
Men så poppet det inn en mld på msn fra Evy, som lurte på om jeg hadde lyst til å være en god venn! Og om jeg følte for å få ut masse aggresjon, leke med øks,og få pizza som belønning!! Tenkte vel på saken i ca 10 sekund, og satte meg i bilen!! Evy trodde jeg bare hadde kødda med at jeg sa ja!! hehe.
Så fram kom 60 kg V&H i 20 kg blokker og ei øks! Jeg verken så eller hørtes helt normal ut der kjøttslintrer fløy vegg i mellom og bannorda kom tett!! Men jobben ble gjort, 60 kg oppkuttet til å passe i ørti små brødposer!
Etter på så satt vi kjadret, sånn som kvinnfolk har en tendenes til å gjøre, og vi lot oss fascinere av Z'ene som lekte i sofaen. Det var lyd, tenner, knuffing og skubbing!
Så takk for en flott kveld der du Evy!

På lørdagen var Evy og jeg og gikk tur i Bieskauen. Var en del folk der på den tida vi gikk ja, og ikke alle like blide, jaja
Men så fikk vi oss en god latter mot slutten av tur da. Vi var nemlig hellig overbevist om at den hunden som stod på veien sånn ca 20 meter foran oss var en løshund. Og løshunder er fy fy... Så jeg dro fram mine dypeste primalbrøl og løp mot den for å skremme den vekk! Så sikkert usedvanlig intelligent ut - haha. Men plutselig oppdager jeg at hunden har en eier! Ei eldre dame med stokk som som står og kaster søpla si. Så jeg freser tilbake til Evy, sprut rød i ansiktet, og føler meg heller dum!! Evy holder på å daue av latter! Så vi blir stående bak en liten fjellknaus for å speide etter denne dama for å se om ho kommer. Men det gjorde ho ikke, så vi rusler fort avgårde. Litt lengre borti veien ser vi dama streve seg opp en bakke, og vi føler ho stirrer olmt på oss - temmelig berettiget jadda...
Resten av veien tilbake går vi bare og ler! Veldig slemt gjort, men vi klarer ikke å la vær. Jeg burde vel gått og sagt unnskyld, emn jeg turte rett og slett ikke!

PS Evy : Har snakka med naboen ho sin i dag, han syns det var helt greit, fordi bikkja har vært og dritt i hagen hans flere ganger!

Så det så.....

2 kommentarer:

evy sa...

Hehe, godt den gamle damen overlevde,og takk for dine fine primalskrik...HAHAHAH.. det var en vittig tur.
Takk også for rå behandling av hundeforet- Zebra sender masse susser...

Anonym sa...

Hei på dere!!
Tok meg en tur innom for å ønske dere en fin søndag. Fy for ett herlig høstvær vi fikk i dag!! Det må bare utnyttes og en god tur skal gås iløpet av dagen.

Takk for ture sist, det var megakoselig! Skal vi prøve md en til uka også?

Kos dere masse!!!

Klemmer fra meg og alle flattene på Hisøya!