mandag 27. oktober 2008

Prikketreff uten prikk

I går var jeg med på prikketreff, vel og merke med en wanna be prikk, kalt Zumo! De som var med var : Steinar med Pippi (prikk), Svein og sønn med Selma (prikk), Frank med Pongo (prikk), Evy med Zebra (prikk), og Sissel med Perdita (prikk), Heike (kineser) og Sally (kineser), og meg med Zumo.
Vi gikk gjennom skau og gjørme for å komme oss fram til Kjenna, der det ble pølsegrilling og vafler. Hundene fikk tildelt hvert sitt tre når vi kom fram. Men i tur og orden så fikk de ut og løpe litt ogsp, alltid gøy å leke og løpe!
Zumo var jo kjempehappy for det var jo DAMER der! Spesielt Pippi og Sally som ble behørig undersøkt og prøvd seg på :-)
Alt i alt en kjempekoselig tur! Tusen takk for at jeg og Zumo fikk være med!



Zumo gutten min, sitter å gliser litt!


Skjønne Pippi i sola


Du er til å spise opp tante - hilsen Zebra


Speider'n Zebra


Pongo på utsiktsplassen


Pongo passer på


Et skjelett i skogen :-)


Perdita nyter sola


Sally og Heike, to skjønninger


Perdita - noget intens i blikket :-)


Pippifrøkna


Zebra i profil - nesten


Litt krøll på tunga!


Heike i fullt firsprang


Skogens konge....


Mat mamma mat!!


Lille puppy Selma - smelt


Selma i farta - unna vei


Perdita : Jeg vet jeg er vakker


Selma og Zebra prøver seg i lek


Pølsegrillings


Pippi i farta med ballen sin


Sally : Mat nå da??



En stykk ulv i skogen


Førte til at det ble en til i hylekoret


Min vakre gutt - smask


Zebra leker flaggermus med kaningener!


Den pinnegale flaggermusa Zebra


Selma


En avslappet Sissel ....


Og Zumo sier takk for nå!!

2 kommentarer:

evy sa...

Hei utrolig gode bilder ja, og du har takk ekspresspen på kornet, hehe..
Du er hjertelig velkommen til neste prikketreff- mi trenger Zumo som annenstemme i ulekoret...

Anonym sa...

Hei der Monika og Zumo ;) Koselig at dere var med på prikketreffet, dere er veldig velkommen igjen.... hvorfor ikke bli med E og Z til Kristiansand om en mnd? :) Flotte bilder.

Hilsen Steinar og Pippi