tirsdag 7. oktober 2008

tur på randvika

I dag har zumo og jeg hatt oss en tur på stranda. Egentlig skulle vi hatt med oss Zebra, men noen sin far hadde surret litt, så vi fikk ho ikke ut av hus! Gjett om ho ble skuffa!!
Så siden det var opphold, så tok jeg med meg kameraet.



MIN strand!


Staut en kar ja


Sussebass


Pinnjakt


Mer pinnejakt


Jeg ser'n!


Breeeems, den landa jo så godt som uti vannet!


Gulp! Fort, så ikke tærne blir våte! iik


Se, jeg ble ikke våt!


Se! Flyvende pinne


Der landa den


Fant pinnen


Min nye pointer


Søøt ja


Bølgeskvulp


Tangsnus


Hæ, sa du noe?


et bittelite fossefall


Sladder i svingen


I farta ja


Pust pes


Pene gutten min


Hmm, så at godbiten landa her


Tisse i tangen!


Vakre dekorerte utedasser...


Tur-joggere


Høstløv

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann.
Fy for en deilig tur dere må ha hatt i dag!! Så kjempe koz ut jo! Kan bi får lovtil å være med en gang? c")

Klem fra Hilde og alle hundene!