fredag 12. juni 2009

Bånn gass og skoleavslutning

På tirsdagen var jeg og Evy på jordene og inn til Duppedalen med 2 gale Z'er. Jeg tror knapt jeg har sett de så aktive noen gang, ihvertfall Zumo. Han løp og løp, helt zombie! Så utrolig gøy å se på!! Hadde jeg hatt kameraet med , så kunne det blitt mange knallbra løpebilder. Men dumme meg hadde jo ikke det. Det var skikkelig irriterende altså.

På kvelden var det sommmeravslutning for 1 .klasssingene. Da var vi på Randvika. Pølser ble grillet, kaker ble spist, ungene hadde danse og sangoppvisning. De var kjempeflinke. Og eldstejenta mi sang for full hals, ho er jo den eneste i familien som er velsignet med en fin ssangstemme!
Og for de som var riktig tøffe, så var det bading også. Var vel 1 forelder som hoppet uti sammen med en 10-12 unger. Spørr meg om en måned, så er det større sjans for at jeg vil vurdere det ihvertfall:-)
Ellers ble jeg litt fascinert av måkene der. De var jo temmelig i nørheten, de hadde vel fått øye på både grillmat og kaker.

























Ingen kommentarer: