mandag 8. juni 2009

Grimstad Rock Fest

Etter hundeprint, henting av unger, levering av unger igjen, stelle seg og henting av venninner, så var jeg endelig klar for å rocke!!
Dag Ingebrigtsen var akkurat begynt da vi kom. Så det var bare å hive seg over ølen og synge med! Masse gamle gode slagere ja.
Men så kom nemlig mine gamle helter fra Danmarkstiden (sånn ca 96/97), nemlig Luxus Leverpostei! De var jo knallpopulære på internatet der jeg bodde. Ingenting var som å høre "en kjempebæsj" og "tampongfest" synget av 3 nederlanske gutter/menn på gebrokkent kvinesdalsk! Helt rått!!
Men til min store skuffelse så spilte de ikke noen av de to sangene, men masse annet bra da. Men fikk forklarningen av gitaristen Carsten Caviar at de hadde valgt utelate de pga at de var midreårige til stede. Ble stående lenge å prate med et par av luxusgutta etter at de var ferdig. Kjempehyggelige folk. Og etter Åge Sten Nilsen (Wigwam fyren) var ferdig så bar det ut på byen. Og jammen traff vi ikke luxusgutta. Ble noen øl sammen med de der ja....
Alt i alt en helt topp kveld!!!



Luxus Leverpostei



Bob Kåre (vokalist) og Carsten Caviar


CC i nuden


Det rockes






Carten Caviar i midten og meg på høyre sida. Ellers så er det venninner og svigermor

1 kommentar:

Anette, Phoebee og Susie sa...

Ser ut som du har hatt en kjempe fin kveld på byen :) Luxus hadde jo kjempe mange gøye festsanger, vekker mange gøye minner her også..hehe.. Men den var mindre apetittelig det "tøystykket" til CC da...brekkmiddel..:op