søndag 26. april 2009

Onsdag og agility

Jepp, så var det på'n igjen med agility! Jeg gledet meg masse siden det hadde gått så fint på den agilitymorro helgen. Må vel innrømme at forventningene var der ja. Men det kunne jeg bare se langt etter gitt. Med 3 løpetisper og en en stykk hund som var overhormonell, så gikk det så ræva som overhode mulig. Jeg eksisterte overhode ikke! Vi fikk tatt noen hindre, bl a bom, pølsa og noen få hindre. Men det var vel mer under tvang enn lyst. Lysten lå på sin side i å gjøre sitt ytterste for å komme seg bort til disse lekre løpetispene. Så jeg ga rett og slett opp. Ble bare stående å le av den søte rare hunden min som ikke brydde seg det spøtt om meg! Så vi gikk heller litt vekk og tok å hoppet over og oppå noen svære trestammer, opp og ned trapper pluss pluss. Og det gikk kjempefint. Masse ros og belønning ja. Så han fikk jo allikavel en positiv opplevelse av kvelden, selv om det ikke ble på agilitybanen.

Ingen kommentarer: